"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

welcome bulat to kl

1stly.. aku ingtkan nk balik kl cozz nk amek kate bawak balik jb.. huhuh... ye la kan. ader trasport kn senang.. x yah la susah2 nk kne tggu bas.. kn kn kn.. lagi2 kat sini susah nk dapat transprt .. then.. x kn lah aku nk balik sorg..so.. aku pujuk lah si bulat nih... kalau x der dye. sapa lagi lah nk teman kan aku kn... pujuk unye pujuk.. last2 dye nk jugak ikot aku balik.. fuhh.. slamat .. ader jugak teman..naik je bas otw g larkin.. amek bas pukul 7.30. smpai kl pkul 11.30 then.. ingtkan nk g petaling street.. huhuh.. dah tutup lah pulak.. balik pon nk kne tahan cab.. takot bas dah x der.. maklum lah.. bas kat kl nih aku dah x ingt last dye pukul baper.. thensampai umah terus tydo.. esok pagi relax je kat umah.. rehat2 kat umah sampai malam.. huhh. hari sabtu baru kiteorg kua umah... melayan kerenh mak aku lah.. heee.. pagi2 teman dye g pasa.. biasa la.. tuh la aktiviti aku biler balik kat umah...huhu.. cian bulat.. ikot aku kne tolong mama kat pasa plak.. thenn . malam kne tlg mama kat kedai plak.. heishh.. dari maluri pegi lah ke selayang tuh.. perh.. penat jugak kn tolong kat kedai makan.... tp tlg kat kedai ayah x der la penat mcm nih.. ayah , ibu n adik2 aku datang.. makan besa kiteorg time tuh.. naik pecah petot ak nih.. then ..ahad g kedai lagi.. beli barang2 kedai lah.. boleh plak tokey banggunan tuh datang.. ckp mak aku x baya sewa... time tuh dah pening sangat paler nih.. kne plak ikot ckp tokey tuh.. g lah balai.. wat report.. coz mak aku baa wit sewa.. takot org tipo la kan.. then.. sampai kat balai.. dorang citer punye citer... boleh tahan teruk jugak.. wa dedor bhaiiii!! perh.. balik je.. mama cakap.. act apek tuh gila..baru kua dari hospital bahagia.. die x boleh trime kedai dye kne lelong.. tuh yang masuk sane.. cian kat dye kan.. polis tuh cakap .. dye dah banyak kali datang balai tuh .. wat report.. polis2 kat sana sumer dah knl dye.. x bolehh bela langsng la..balik uma kul 2 pagi.. then bawak lah bulat nih gg round2 kl.. dye nk tengok sangat klcc.. esok nye.. kne bangun pagi jugak... nk g port klang.. g mancing ngn mama .. bulat 1st time g mancing.. huhuh... balik je kate aku rosak... gile kauuu!! ... esok nye panggel la toinggg! ... g amek kate ayah... leh plak belt ddye putus.. naik toingg lagi skali la aku nihhhh!! gila kannn.... penatt tooooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg