"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

ombak rindu



wahh.. sorry la.. lambat plak post entry nih.. ye lah kan.. x der masa nk post lah.. copy sempat lahh.. hahha... x der la jahat sangat aku nih..btw.. x ingat lah biler aku tengok wyang citer nih. but 1stly aku tngok ngan kluangman saya!! wahh.. lama x tengok wayang ngan dye.. asik busy dalam penjara je.. x der masa nk klua2 dating nih.. ook.. mule sbnanye x nk tengok sangat citer nih.. sbb romantik sangat. kiteorg nih mana lah nk layan romantik2 nih.. tp dah bosan.. nk spendtime punye pasal.. beli jelah.. tengok punye tengok.. knp lah hero aku nih senyap je tengok citer nih.. aku pon duk la diam2.. makin lama makin kebawah plak laki aku nih...tengok je tepi. dah meleh air mata !! adoi !! kantoi abes... x sangka yg laki aku nih jiwa lembut... haha,..
abes meleleh air mata dia.. aku nih leh menonong je tengok dye nangis.. hahah!!..
then.. 3 ari lepas tuh.. aku balik kl jumpe mak aku.. alamak.. dia pulak ajak aku tgok movie.. dye nih gila movie sikit .. layan je lah.. bkn slalu dapat jmpe mama aku pon.. tengok punye tengok ,.. mak aku bakin kebawah.. aku pun pelik.. knp lah mak aku nih .. mcm nk terbaring je. toleh betol2,.. menangis jugak org tua nih !! nih kali ke dua aku tgok.. x nangis2 jugak.. hahah ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg