"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

balik raya haji

lama x update kat blog.. rindu plak.. awww... hahaha.btw cuti raya haji ari tuh. balik 1 minggu :) , wahh best...
pastuh dpat pinjam kater ibu.. bawak balik jb.. wahhhhhh lagi.. best :) .. tapi... terpaksa la aku pinjam anis  teman kan huhuh.. x kn lah nk balik sorang2.. sram aku.. cube kalau jadi paper.. seram kan.. huhuh..
bagun punye lah pagi ... pastuh sesat 2 jam kat dalam kl.. malu ne lah.. dua2 org kl.. tapi x tau jalan kl.. last2.. aku trpaksa call ayah la.. sapa lagi yang leh selamatkan kedaan aku yang dah lewat sangat!! .. nk sampai pukul baper kalau still sesat kat kl tuh.. kalau pejalanan dekat x per,. ni jauhhhh woo.. huhuh.... lagi2 biler aku tanye anis... lagi lah x tau. walaupun da pegi banyak kali still x tau jugak.. x paham lah aku.. heishh.....huhuh
ok.. mmg bosan lah kan, dalam kater tuh.. ekon aku x tau lah aper masalah dye.. x sejuk !! punye lah panas... lagi satuh.. radio plak, aduhh... leh wat hal pulak.... so.. bukak lagu dlam handfon je... bosan kan..

  part 1
video
part 2
video
part 3
video
part 4
video
part 5
video 

p/s : sorry coz aku agak gedik sikit dalam ni.. aku pon geli tengok video2 nih.. huhuh.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg