"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

dah jnji kan x nk gado2 lagi

penat lah bie kalau asik gado2 je.. i x larat tau x.. mcm x der bende lain nk buat.. asik begado je.. x pena nk faham i. pastuh leh ckp i plak yang x faham u.. i kat sini punye lah bnyk keje kne buat.. tp u x faham jugak.. kate chat ngan org lain lah.. itu lah.. ini lah.... geram betol.. u suke  baut ape yg i x suke,.. dah bnyk kali i ckp kn bie... bie x sayang i eh.. kalau bie sayang i.. bie x kn nk buat i mcm ni kn.. dah jnji kn x nk gado2,.. tp tgok skunk nih mcm mana...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg