"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

matsaleh bermelayu !

balik je dari umah aqem . mandi2, sedap2 dlu atas katil.. sambil2 on9 fb. aku tengok la youtube kan.. huhu..
banyak lak tuh . x per2.. aku bg korang tengok
tegelak laaaaa aku tengok dye nih.. dalam banyak2 lagu.. lagu nih jugak dye nak.. aku pon x faham lah apesal.nak kate x sedap. aku denga sedap.. hah sengal betol lah, eww !! geli !

\

ni real video punye.. mula2 aku x tau pon kelatan ada lagu2 mcm nih.. ingatkan dorang nk main2 je wat2 videoklip.upenye ada betol2.. perhh gila lah.. boleh tahan jugak awek2 nih gelek. hahahha. mule2 tgok mcm pelik gila dowh dorang nih.. kadang2 x leh trime pon ada. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg