"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

macam mana nak ambik balik????


dalam pukul 8 pm aku call la anis . saje. bosan plus stress . then ape lagi.. masing2 tengah berdiet. g lah joging malam2.. kol 9 mlm aku amek dye kat umah. naik skuter aku tuh je. nk naik kate takot. sebab besa sangat. aku gayat naik bende besa2 nih. huhu . muler2 blurr nk joging kat mana. ingat kan nak joging kat ampang hilir. tpi aku rase ada pakgurt. n mcm x leh masuk je taman tuh kalau malam2. so aku x confident . aku g lah kat titiwangsa.. time tuh aku lupa sebenanyer tasik permaisuri itu wujud di dunia yang nyata! haha.. lupa pulak.. kalau aku ingt dah g kat sana dah ! sampai2 je kat titiwangsa tuh. aku ngan anis jadi blurr!! ye lah. dah lama x g titiwangsa malam2. ramai pulak org melepak! tau bedating je.. nk tempat gelap2 jugak.. g lah dating kat umah.. sumer benda leh buat.. ni kat taman.. ape pon x bley!! . tapi joging x der la jauh sangat.. stakat 3 round je. hehe. samapi anis tuh bisng. sakit kaki lah.. sakit dada lah.. heish.. da tau sakit x yah la nk ikot aku g joging .. hihih.. kalau x der dye maty kutu pulak aku sorang2 joging kat sna! then.. da penat berjoging. kiterong pon g lah kedai makan bapak aku.. 
mase ontheway tuh. aku bawak moto bukak kasut.. kaki lenguh.. aku letak lah kat atas.. perh! nikmat !! dahdah sampai MRR2 . aku tengok je kasut aku da tinggal 1. haaa mampos! mana lagi 1.. upenye da te cicir dowh kat jalan.masing2 tanye.. mcm mana dowh nk amek ksut tuh? x kan nk patah balik kot?? . nk benti g amek balik kate tengah banyak!SAPA NAMPAK KASUT TECICIR KAT TENGAH2 JALAN KAT MRR2 TUH KASUT AKU LA TUH !!ckp kat dia jaga diri baik2! grrr!! dah la aku sayang kasut tuh.. mcm mana pon aku akn pakai jugak kasut tuh.. badddd baddd badddd! pejalanan nk g kedai bapak aku. ada pulak cine nih. adak nye batak kot x pena dapat camera! leh pulak dye tanggkap gamba aku ngan kaki aku yang x berkasut tuh !! berkaki ayam !!  sampai2 je kedai.. ramai pulak yang tengok kaki aku.. masok dengan kasot sebelah je.. lagi sebelah kosong.. bapak aku yang tengah2 kira duit tuh boleh tersentap kejap then gelak kan aku. ''mana kasut kau lagi sebelah???'' omg ! aku citer kasut aku tecicir mase aku tengah bawak lagi bapak aku gelak kan aku !! siott jee! nasib baik kat kedai tuh ada slipa.. 
before jumpe slipa
after jumpe slipar.. 
pekeja2 bapak aku sumer gelak kan aku.. hahha.. comel x? comel kan.. sementara nk tunggu lauk aku siap masak.. aku pon pakai lah slipa gila nih.. ni maybe slipa ibu aku.. tp dah ahus. so dye beli slipa baru.. n slipa ni dye tinggal kan kat kedai gitu je. then aku letak balik slipa tuh.. sebab aku nk balik.. nnty lgi orang ingat aku pelik pakai kasut sebelah lain sbelah lain.. so aku jadi lah balik mcm tadi.. sebelah pakai n sebelah lagi x pakai kasut... haha sampai ke rumahh!! huhuh.. penat penat !!
      






2 ulasan:

  1. i nampak kasut u ade sekor anjing dok gongong bwk jalan2 pusing mrr2. hahaha~

    BalasPadam
  2. hahha.... siot je !!

    BalasPadam

Pengikut

omg omg