"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

kite sumer da besar


ingat lagi dulu time kite sumer baru kenal.. kalau nk cite balik. banyak kn memori.
now sumer da sambung study..! pandai kn.. dulu.. masa skola.. pegi skola sama2.. aku and nida bawak moto.. nana and anis pulak duduk blakang.. pastuh.. g drivethr mcd naik moto je.. lepas tuh lepak kat umah sape2.. kalau x umah aku .. umah nana,. x pon anis.. orang lain sumer balik pukul 1.. tapi kite pukul 10 da balik.. kadang2 kol 11 da ada kat umah.. rehat sama2.. bende fav !! BIHUN SUP MAKCIK KANTIN SKOLA.. YEEMEE !! perh.. rindu dowh.. 
haha.. orang lain ada kondom buat bende lain.. tapi kite.. kondom tuh d tiup mcm belom.. sampai besr..  meletop pulak kan !! haha.. then overnight same2.. tido sama.. menang x kan senyap kan kalau kite berempat ada.. ade je bende nk gelak.aku mmg apprcte korg dtg dlm idup aku.. thanks kawan.

biler sumer da sambung study.. aku lah study paling jauh.. susah nk balik jumpe korang.. 
kalau balik pon x tentu leh jumpe kan.. masing busy.. heish.. xper la aku saba je lah.. raya nnty boleh kan.. 
rindu nk buat video sama2. jalan2 sama2.snap gamba sma2. kite sumer ni memang pantang nampak camera.. mesti nk begamba.. ade je kerenah nye.. x per la.. jaga diri weyh study tuh,, love ANNE !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg