"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

ganu kite !

sejak kehilangan camera EOS 550D aku tuh.. aku da jarang amek gamba2 kat mana aku pegi.. kalau x sumer tempat aku pegi ada gamba tau ! sedih x?? sedih giler kan.. huhuh.. ;(
hari jumaat mlm aku bertolak g terenganu.. perh.. aleh2 kne g sana.. aku n cousin aku x tau citer paper pon act ! tibe2 kene kemas barang nk g sana dlm 2 ari.. naik 2 kate. mak aku naik nan kawan2 dye , aku n cousin aku naik 1 kate. sampai je sane. kiteorg sumer stay umah bff mak aku. leh tahan jugak dowh! tepi laut. memang tebaik lah tempat tuh..then get readdy naik bot! perhh. dah mcm pegi ujung alam je dowh ! bapak jauh dye bawak.. kalau jatuh nih.. mcm mana la. mesty dalam kn ! bot tuh dah la kecik. ombak besa.. tggu masa je nk tebalik.. hoho. dah sampai tengah2 alam tuh.. kiteorg stay la ats bot tuh 1 malam. sejuk gilaaa tau !! tengok depan laut tengok blakang laut . tengok tepi pon laut ! perh.. bile tgok atas ! mmg terbaik. bintang tersangat lah cantik! bulan pon cantik.. omg !! rase mcm x nk balik .. nk jadi ikan duyung jee, 
ha.. dye lebih kurang mcm nih.. nih summer sotong dye bapak panjang !! dah mcm sotong zirafah! seram jugak mase mula2 dpat sotong panjang2.. huhu.. dari pagi sampai ke pagi dok candat sotong je. dapat la jugak bawak balik 100kilo.. bahagi2 kn dapat bawak balik umah 10 kilo jee.. kawasan aku candat nih dekat ngan pulau kapas.. nk je singgah sana.. huhu ;) best lah mama!! lain kali bawak lagi ehhh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg