"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

SUGAR GLIDER

sayang ! I LOVE YOU 
let me say something bout her,. ok. dia betina. comel kan.. n baru je 3 bulan.still baby yaw!! anyway. dia tersangat lah manja u know!aku nih pon da x larat nk layan kerenah dye. biokan je aper yang dye nk buat. huhu lagi pon dyer bukan wat paper . dok diam2 kat atas bahu aku.. sampai tertido dye ! anyway. dia ni sala satu haiwan yang manja. and boleh mati jika kebosanan. thats y lah aku kehulu ke hilir bawak dye, kalau mati,. naya lahhh aku nih.. nk carik duit kat mana nk beli lagi seko.. kalau murah x per la jugak. heishh. sugar glider aku ni ada nama tau.. nama dyer memo. cumil kan. hah.. twin aku yang bagi kan nama tuh. biasalah.. da x der topik sgt nk sembang, sembang pasal nama binatang je lah. buat masa ni. aku bagi dia makan epal je., x der masa nk beli kan makanan lain. nk bagi makan cacing, ada org ckp nanti dia pening pulak. heishh.. so aku  bg mkn buah je lah.. n madu dye yg kne bancuh tuh.. bia dye gemok! aww .. kawan2 aku sumer x tau aku bela memo. huhuh. aku pon cube la post gamba memo kt fb.nk tgok dorang mcm mana.upenye giler jugak kn.. sampai kne marah sebab x bagi tau aku bela memo.,yang paling x boleh bela ni ha..
abg lan. actually dia x tau pon ape bende sugar glider tuh. after aku post gamba memo., dye pon da start search google and tgok youtube. huhu then. maybe tepikat kot. dye pon snap pict nih then post kat fb aku. agak weird ! haha mesti abg lan x der keje kn.. n die pon dah mula amek tau pasal binatang nih. x sangka pulak ramai org x tau sugar glider. anyway. thanks to abg lan sbb jadi sampai mcm nih.. sugar glider abg lan lagi besa dari ika punya !. haha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg