"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

PD

TIBE2 KETUK PINTU PAGI2 AJAK G PD.. 
tiber tiber nk pegi pd. aku pon ikot je lah.. huhuh ye lah.. nk spend time ngan family kan. :) 
bukan slalu dapat mcm tuh.. huhuh
beriadah time !
ni lah adik adik aku.yg nakal lagi manje! huhu
pantang nmpk bola! huhu
kalau lalu je kat kedai mainan. mesty mata pandang kat bola.. huish.. mmg susah la nk jaga budak dua nih..
kene keja sane.. keja sinih!! heishh!! >_<
ha,. nampak je mcm nih.. dorang nih cool tau.. parents spoting i ever hav..
datang pd semata2 nk tengok laut n makan je.. pastuh bela .. balik kl.. mcm x begune je kan. haha
x sampai 2 jam kiterorg kat sana haha.. klaka la bapak aku nih!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg