"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

ni lah keje aku bile bosan


haaa... ni lah yang aku layan kalau bosan.. tp yg x best nye dye x der lagu melayu.. sumer english!
xper la.. best ape. huhu.. banyk jugak lagu2 lama... baru pon banyak.. aku x pena rase sanggap nk pegi karaoke sejak aku karaoke kat bende nih.. haha.dye sebenanye mcm nih.. dye boleh nyanyi .. but x leh nyanyi sumer. kalau da register boleh nyanyi banyak sikit.. n kalao korng dah jd star dlm nih lg tambah banyak lagu korang leh nyanyi la.. kalau nk jd star kne record sampai 50 buah lagu.. x pon nyanyi sampai baper ratus lagu tah.. baru leh jadi star.. aku nih belom lagi jadi star.. sbb aku x record pon.. haha.. wat malu je kalau org denga sore aku yg sumbang mambang nih! elok2 kering kain kt jemuran.. terus basah! kne jemur lagi .. x pasal2 je korang nk kne basoh balik baju tuh.. haha.. eh.. try lah layan. best bhai. aku tau bende nih pon tah dari sape.. x ingt lah.. aku tego dye kt fb.. dye kate bosan2 dye bukak  nih.. layan 1 family.. aku pon try lah.. menjeri2 kt umah sorg2 depan leppy.. mesty adik2 aku ingt aku da giler... 
kalau korg bosan2 layan lah bende nih. org yg suka karaoke je lah..tp x der duit nk g sewa bilik.. karaoke dalam nih pon jadi lah! jimat sikit.. hahah.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg