"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

ni lagi 1 perangai pelik bapak aku

ayah balik je rumah! terus jerit ''AKAK , AIN , ARIP , AQEELA !! ccepat siap.. nk ikot x??'' 
aku denga.. tp wat2 x denga.. ngantok bhaii!
call aku pagi2.. semata2 nk cakap ''akak.. jalan2 jum pagi nih..nk ikot x?
''aku dengan mamai pon jawab lah ''nk g mana pulak nih ayah?? ''
mata pon still x bukak lagi nih!! da kene kejut ! slalu mc tuh.. pagi2 mesty ramai kacau aku tydo.. nk tydo pon x senang!.. langsng x bagi aku nk tydo lama.. ader je yang call.. lain kali aku tydo mesty nk off fon!! 
bia aman sikit idup aku!
sambng balik td,, ''alah.. jum lah.. x kan nk dok umah sorang2.. adik2 sumer da bangun.. da siap mandi pon.. nk ikot x??'' hurm.. aku nih dri dok umah sorg2 layan facebook. baik aku ikot ayah klua kan!.. 
''yelah2.5 minet.. akak nk tido jap..''
dalam masa 5 minet tuh.. ader 3 pasang tangan tengah ketuk pintu bilik aku!! omaigod!! bapak bising giler
bagi la akak ni tydo jap!!
huh!!''yelah2.. akak bangun.. jap2.. nk mandi'' 
aku pon da siap.. turun je bawah.. parents n adik2 aku sumer da siap.. masok dalam kate.. pelik jugak aku.. nk g mana sebenanye nih.. tetanye2 dalam paler otak nih.. alaaahh!! tanye je lah!. ''ayah nk g mana nih yah???''
ayah buat bodooo je.. langsng x nk jawab aku tanye.. ish!!! knp ssh sgt nk jawab nih!! >_<
dalam masa 15 minet. aku sampai kt belah bukit2.. perh.. pelik juwk kt tempat nih...
OMAIGOD...... korang nk tau x dye bawak aku g mana?? BATU CAVES !!
sumpeh pelik giler.. nk buat aper kt sini.. ayah jawab.. nk carik batu..
HAHAHHAHAHHA
please lah ayah.. jgn nk merepek.. kalu nk batu.. carik la kt sungai kn banyk!! ni kno nk kt sini..  
motiff???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg