"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

k-link




ni lah bende yang slalu nyusah kan aku. xcually ni mama punye keje part time.. last2 dye x cukup tangan .banyak sangat keje dye then dye turun kan tahta. aku pulak la yang kene buat.sangat membosan kan !! 
dala jauh.. panas! jalan jem! banyak kate ! dorang nih x rety dok umah ke?? nk sebok2 semak kn jalan nih wat pe.. wat aku sakit aty je.. kalo la saman x wujud, dalama aku langga je kate2 kat depan tuh. bia aku sorang je yang dapat jalan. grr... paling x leh bela ape tau.. aku dala kne anta jauh2.. pastuh kene ulang alek ulang alek.. uish! kalau kau suro robot buat pon.. dye x nk,, dye g buat bende lain ko tau! aku ni sbb nk tolong mama punye pasal aku pon buat lah dengan merelakan hati yang nurani nih


 ok.. aku dari ampang, lepastuh .. pegi gombak beli barang.. pastuh pegi salak selatan pulak hantar barang. pastu pegi bangi lagi.. aku rase kan.. 1 kl-selango abes dah aku jelajah.. da naik muak aku ngan jalan2 sane.. huh!! pastu kne g kajang lah.. tah mane2 lagi tah aku kne g. sangat la memenatkan.. grr!!
one more thing,, aku nih jarang klua umah.. kalau klua pon.. dekat nan kawasan umah aku je. x der la nk merayaw jauh2 ,, ha.. biler da kene hanta2 tuh.. mati kutu la aku dalam kate. dah lah sorg2.. kadang2 rase mcm sesat. tp nasib baik jumpe jalan klua tuh pon aku main redah je.. tau2 da sampai seremban. ipoh.. haaa.. mampos.!.. nk beli GPS. tp sampai skunk x beli2.. apa pon x boleh!! bodoh punya UNTA!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg