"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

01.04.2011

APRILFOOL !

nk marah x boleh.. nk bengang pon x leh.. heish.. duk diam diam je boleh.
nk wat mcm mana. yg kene kan aku tuh bapak aku sendiri!.. geram! 
citer dye macam nih,. ish! jap.. bagi aku chill dulu.. aku ngah bengang lagi nih.. 
panas stilll ader lagi..
tp x per la.. aku citer je la k.. 
pagi-pagi buta.masa aku tengah syok tydo.. tybe2.. bapak aku call.
pelik jugak.. knp nk call.. sedangkan bilik dye sebela bilik aku je.. x jauh pon!.
motiff nk call?? heish.. then dye ketuk pintu bilik aku.. aku pon bangun lah!..
bukak2.. terus dye cakap.''akak.. ayah beli fon baru..'' aik.. mcm pelik je nih.. aku pon nk tau jugak lah.
fon aper yg bapak aku beli nih .. '' ayah beli fon aper?? baper ringgit?? ''
dye pon tunjuk la kat aku fon tuh.. dengan tenganga aku tengok.. dye leh cakap ''ayah beli rm2800 je. lawa kan. akak tengok2 kan lah. ape yang ayah boleh guna'' aku terus menjetrit!! ''rm2800?? kenpa mahal sangat?? ayah nk buat aper fon mahal2? ayah bukan guna sangat pon!! '' ibu pon klua dri bilik,... then dorang leh same2 jerit 
aprilfool !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg