"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

Suezzie Regina Veronika



ary nih aku bosan giler... so aku gune lah pict dye nih untuk defult profile aku.. huhu
sumer org aku kacau.. ader yg knl aku.. n ader yg x knl aku..
yg x knl tuh best giler...
seram juwk dorang tgok gamba nih.. aku bukan aper.. aku bukan nk kutuk kew ap.. but tekejut jugak la tgok dye mcm tuh.. aku pon gemok jugak.. tp x der lah nk sampai jadi mcm dye tuh!
anyway.. aku nk mintak maaf kt owner dye... aku bukan nk bahan kew ap k.. aku just suke juwk tgok org2 mcm ni.. comel sgt!. hehhe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg