"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

aela!

macam mana aku boleh knl ko pon aku x tau la... ko ingt aku nih girl yg senang nk bg mcm tu juwk?? aku buka pompuan murah la weyh!!... ok.. aku ni bukan budak2 ko nk pijak kepala sumer... jgn jd bodoh la k...

sbnanye mcm ni.. aku kua lepak nan dye.. then da abes lepak sumer.. dye bawak la moto aku
bole plak dye park kt tempat gelap.. semata2 nk aku kiss dye... come on lah.. last2 aku x kiss pon.. ingt senang nk kiss2 mcm tuh.. bapak dye arh..
bile pagi / sejuk juwk.. dye msty anta msg kat aku.. ckp stim lah.. tu lah ni lah.. aku da la x suke bnde2 mcm tuh.. >_< bole plak cite2 kt aku... ko ni pon 1.. umah ko da la kt blakang umah aku juwkk.. nk buat bukan2 nan aku.. x ke malu kalo jd bukan2.. bodoh mcm unta!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg