"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

01.01.2011

pagi tuh bangun mcm biasa..ikot mama g pasa nan ain skali.. then amek arip kat umah... nk g negeri sembilan.. nak amek kate ibu.. g sane pulak.. naik KTM .. giler lah.! nk g kl sentre tuh punye lah jem! mcm nk gila d buat nye.. da la naik taxi! carge mahal lah jawabnye!
adik2 ni plak x pna naik KTM /LRT .. so diorang pelik gila biler ader kt dlam tuh.. dengan orang ramai lagi.. sesak gila! then.. sampai dah amek kate sumer.. g singgah kt NILAI SQUARE plak.. best jugak g sane.. coz kain murah2., baju pon murah2.. so.. no hal lah kalo ak nk shoping banyak2.. :)
balik juwk dri N9 teros anta kate kt umah ibu.. lepak2 sampai kol 11.. nk balik jalan plak da sesak... minyak kate plak x der.. puas la mencarik stasen minyak.. jem ya amat!.. grrrr!! last2 sambut newyear kt dlm kate juwk la.. haha.. dapat tgok bunga api banyk2.. 
sempat plak singah kedai makan kat kedai ayah!.. huhuh. nk murah la katakan.. makan kedai ayah sendiri lah! save bujet!.. hihi... balik teros tido.. sumer penat giler!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg