"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

aela!

macam mana aku boleh knl ko pon aku x tau la... ko ingt aku nih girl yg senang nk bg mcm tu juwk?? aku buka pompuan murah la weyh!!... ok.. aku ni bukan budak2 ko nk pijak kepala sumer... jgn jd bodoh la k...

sbnanye mcm ni.. aku kua lepak nan dye.. then da abes lepak sumer.. dye bawak la moto aku
bole plak dye park kt tempat gelap.. semata2 nk aku kiss dye... come on lah.. last2 aku x kiss pon.. ingt senang nk kiss2 mcm tuh.. bapak dye arh..
bile pagi / sejuk juwk.. dye msty anta msg kat aku.. ckp stim lah.. tu lah ni lah.. aku da la x suke bnde2 mcm tuh.. >_< bole plak cite2 kt aku... ko ni pon 1.. umah ko da la kt blakang umah aku juwkk.. nk buat bukan2 nan aku.. x ke malu kalo jd bukan2.. bodoh mcm unta!



oh lesen...

finely!! aku dah leh bawak kate manual!! omg.. da pandai.,, good gurl.. hihi... punye la susah.. sampai nk nagis aku blaja nan mama ary tuh.. ader ke patot mama suro aku bawak ven dye.. kn da ngarut tuh aku nk da la x pandai wat .. heishhh... luck for me... thanks god! biasa la... mula2 belajar,, lagi2 orang mcm aku nih.. lambat pickup, lembab je memanjang.. tah aper dalam paler otak aku pon x tau lah!.. heisgh.. aper la nk jadi kan! .. huhu.. x per2.. jnji saya da lulus . ;) act x susah pon.. cehh belagak! .. dulu baru belajar mmg lah susah kn.. huhu.. now da pandai.. siap cium2 jalan raya lagi ! awww!!

sorry

sorry sangat2 sbb x angkat call u smalam.. T_T 
ye lah, u nk chrage fon pon sampai off ur fon.. so i call u asik x dapat juwk.. i ingt kn u da x on ur fon.. i pon tido la.. lg pon i penat lah smlam.. u tunggu sampai pg.. tuh yg i besalah gila.. so soory!! 
then today. u taxt me again n ajak i kua lepak lgi.. hurm.. untuk aper ek?
finely.. my dup dap dup dap dah x der sejak jumpe u smlm.. weird giler!! but i x tau knp... i kua nan u x der pon feel that i want n need you... im so sorry...u sweet sgt.. :) i suke bile u kiss tgan i.. n u wat sweet thing kt i.. damn! i really like that.. but.. im so sorry.. i x der feeling lebih slain kawan.. T_T
i x boleh pakse diri i. im sorry


ilangkn penat semalam

perhhh...nasib baik la anis tydo umah aku.. kalo x.. mampos aku nk jage arip nih ha.. penat2.. .. x der la boring sangat.. kalo x.. aper la keje kau nk buat. mmber dok umah,. aku pon dok umah lah.. da x der keje sangat! grrrr!!

hehehe.... aku nak tulis ayat ni, x tau la fakta ke auta... korang pk la sendiri... "dalam banyak2 perkara yang kita buat, belajarlah benda yang paling penat sekali yang kita pernah lakukan. tau x knape? Coz bila kita belajar kita memerlukan otak untuk berfikir n memahami sesuatu. Kita kerah otak kita untuk terima ape yang sepatutnya otak kita kena terima. Bila ni terjadi, otak kita akan berasa penat. n pepaham je la, bila otak penat... semua fungsi2 lain akan jadi lemah gak! sebab tu la kekadang orang pernah cakap, penat belajar xkan sama ngan penat bekerja!! Kalau penat bekerja, balik trus tido. Pg esok bila bgn badan akan segar balik...tp kalau penat belajar, sampai nak tido pun otak masih ligat bekerja, bila dah tido plak... otak akan start memproses data n terus bekerja, bila bgn jek pg esoknya, bdn still lagi rasa penat n letih. tu lah dier kepenatan bila belajar" kekadang mak bapak or org lain x pernah phm kenapa kekadang student ni kuat tdo!! termasuk le aku. hehehe. 'diorang mesti ckp cam ni, bapak ko tu dari pagi sampai petang bekerja, xde la cam kau ni. balik je tido, balik je tido. Mak kat rumah ni bley wat macam2 keje.. basuh pggn, basuh baju, kemas rumah, masak lagi.... kau tu belajar je. bukan ade wat keje pun!!! tu pun asik tido jek.. tak paham mak tgk.. kalau rasa mak korang ade cakap cam tu, tunjukkan laman ni supaya diorang bley paham!! kalo korang xnk pun xpe. mungkin bkn sume y jadikan tido tu sbg hobi sampingan

iwan fc !















penat poikkk!! bukan penat aper... penat jage adik aku yg nakal nih.. nasib baik la x susah sangat.. heisshhh... sib baik jugak dye x wat hal.. kot2 nk nagis kew.. nk ibu kew.. x ker naya aku nk kne .. mana nk carik ibu kt situ.. lagi pon adik aku ni senang sikit nan org walaupun dye x knl.. cool juwk kn.. a love you more more adik! <3


Suezzie Regina Veronika



ary nih aku bosan giler... so aku gune lah pict dye nih untuk defult profile aku.. huhu
sumer org aku kacau.. ader yg knl aku.. n ader yg x knl aku..
yg x knl tuh best giler...
seram juwk dorang tgok gamba nih.. aku bukan aper.. aku bukan nk kutuk kew ap.. but tekejut jugak la tgok dye mcm tuh.. aku pon gemok jugak.. tp x der lah nk sampai jadi mcm dye tuh!
anyway.. aku nk mintak maaf kt owner dye... aku bukan nk bahan kew ap k.. aku just suke juwk tgok org2 mcm ni.. comel sgt!. hehhe


GOOD BYE FANTASY , WELCOME REALITY

ok look.. i dowant to talk bout love.. mcm complicated sikit.. 
then.. we talk baut my self.. 
PENGAKUAN BERANI MATI !
time tuh  der bende nk buat.. so aku pon mula la bukak topic kt ibu.. huhuh
''ibu ibu.. kiter ade keturunan kemba x?? '' ibu pon dengan muka pelik dye jawab lah.. '' ader. tp x rapat.. n kluarga jauh.'' huhuh.. ader can nk ckp hal yg aku tunggu2.. '' KALAU AKAK NK ANAK KEMBA MCM MANA EK?? '' ayah yang tengah makan pisang goreng tuh boleh puulak menyampok. ''kau da nk kawen ke kak? x kenal kn kat ayah pon '' lol! aper la ayh nih.. bawak2 besaba lah.. skola pon x abes lagi! heish.. ibu pon jawab lah '' sanggop ke akak nk jaga ank kemba.. susah tau.. nk kne jaga dua2 skali gus.. nk jaga sorg pon da pening.. nk kemba pulak. aku pon cube la bodek '' ala. comel aper anak kemba.. ayah x yah la nk kne tunggu cucu lama2.. mesty sweet je kn..''  last2 dorang malas nk denga aku merepek.. dorg suro aku makan pisang kemba.. bukan senang nk jumpe pisang mcm tuh!tp seram jugak dowh! takot . mcm mna nk beranak kn kemba tuh!! aww!! sakit!!

x sedap aty

x tau la apesal ary nih rase x sdap juwk!... x selesa pon ader.. mcm ader bende juwk yg nk jadi jap lagi.. takot pon ader jugak nih.. risau?? lagi lah ader! hurm.. pagi td ok juwk.. lain juwk mood aku.. rajin semacam.. siap basuh baju sumer.. kemas umah lagi.. perhhhh!! kire baik la kau ari nih. then.. bila malam juwk! aku jd x sedap aty! nk jadi paer la esok ni ek?
x pon jap lagi.. aku ni da la seram kalo bende jadi bukan2!... asal lah sampai mcm tuh!..
lantak lah!. yg aku tau.. esok aku enjoy dengan anis.. aku kne tolong umi kat mana tah.. aku main ikot juwk.. hihih... bawak lah si arip tuh skali.. nk bawk ain dye tuh nakal lagi banyk!! tension plak aku nk jage dye.. so bia kan juwk lah.. :)


01.01.2011

pagi tuh bangun mcm biasa..ikot mama g pasa nan ain skali.. then amek arip kat umah... nk g negeri sembilan.. nak amek kate ibu.. g sane pulak.. naik KTM .. giler lah.! nk g kl sentre tuh punye lah jem! mcm nk gila d buat nye.. da la naik taxi! carge mahal lah jawabnye!
adik2 ni plak x pna naik KTM /LRT .. so diorang pelik gila biler ader kt dlam tuh.. dengan orang ramai lagi.. sesak gila! then.. sampai dah amek kate sumer.. g singgah kt NILAI SQUARE plak.. best jugak g sane.. coz kain murah2., baju pon murah2.. so.. no hal lah kalo ak nk shoping banyak2.. :)
balik juwk dri N9 teros anta kate kt umah ibu.. lepak2 sampai kol 11.. nk balik jalan plak da sesak... minyak kate plak x der.. puas la mencarik stasen minyak.. jem ya amat!.. grrrr!! last2 sambut newyear kt dlm kate juwk la.. haha.. dapat tgok bunga api banyk2.. 
sempat plak singah kedai makan kat kedai ayah!.. huhuh. nk murah la katakan.. makan kedai ayah sendiri lah! save bujet!.. hihi... balik teros tido.. sumer penat giler!





Pengikut

omg omg