"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

NUR SYAFIQAH BINTI SAHARUDIN

      



cool!,... is with my beloved mama.. aku ni sayang tahap dewa kt mama.. but kiteorg slalu gado.. aku pon x tau la apesal asik gado juwk nan org tua nih.. nk wat mcm mana.. da mak kn.. lg pon mak aku ni garang. aku plak keras kepala.. so.. dua2 x nk mengalah la..  ni mse 1997  biasa la. aku kecik2 lagi...



the ugly pict i ever have..! omg! anyway.. the story of the pict is...
mase aku dalam darjah 4 in 2002.. time ni aku kne pindah kat penang dok ngan unty aku.. xcually aku x rapat pon nan unty aku tuh.. sbb ank2 dye nakal gila.. sapa tahan!!.. da mcm anak jin juwk!.. sakit aty betol.. then aku dok penang  pon 2 taun juwk.. x der la lame mana kn.. tapi.. aku still boleh cakap melayu! yaww its bonus for me :)



afrer 2 years aku kt penang! aku balik la balik kt kl ni ha... home town aku .. dok nan parents sendiri..
leh tahan jugak la.. aku start da knl sikit la dunia lua ni.. mase kecik2 dulu tau main2 juwk..
2005


ni new life aku .. start masok skolah menengah mase taun 2006 !,,
aku still ingt lagi perassan ak time nih..
GOY giler dowh nk masok skolah menengah.. sbb takot becampo dengan org yg xbetol. last2 same jugak.. becampo jugak aku.. haha pandai2 jage diri la kalo x kne,


time nih aku da pandai kua umah! balik tengah2 malam. mula2 ayah aku mara lah.. sampai carik aku kt taman.. biasa la.. dulu tgah2 mlm lepak kt taman juwk .. ye lah ,... skunk da x leh.. sbb da bnyk polis..
kene mara pon gitu2 juwk.. dye x der la nk mara aku terok2, syukurallahdulillah..ye lah.. mana la tau dye nk lempang aku kew.. seram jugak ak nih
2007



time nih aku form .3.
aku kua nan anis. g sambut valentines day same2.. but kiteorg bkn lesbian ok!.. saje kua same2.. nk tgok org sambut valentine nih.. biasalah... bdk2.. bukan ader bf lagi pon.. cehhh hahha


14 fabuary 2008


 

time ni agak lain sikit life aku.. dok 2 minggu kt joho.. balik change habis.. huhuh
but,, time nih ak start x leh kua umah sgt. nk exam lah,.. ap la .. sumer x leh la.. 
heishhh... dok umah lah,, taun memerap 2009



yeah! spm candidates! sbb spm la aku kne kurung! grr!  berubah balik sbb rambot rosak.. kalo boleh aku nk botak juwk! then tumbuh rambot baru! senang la sikit!.. :D

THE END OF CINTA MONYET STORY

1 ulasan:

Pengikut

omg omg