"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

Nur Aqilah Qistina Bt Saharudin

aku balik kg malam 18 aribulan... kt jelebu negeri smbilan
. then buat cukur jambul tok Q .. :) da besa adik aku nih.. x lame lagi pandai cakap n jalan pulak lah kn.. 
x tau plak aku after cukur jambul adik aku ni buat kenduri kawen cousin aku plak.. tuh yg rmai semacam juk sedare2 aku sumer datang... bukan main meriah lagi. sumer pakat2 ngutuk nenek.. heishh.. cian kt nenek.. sapa la suro dye jd mcm tuh kn.. hihihi.

balik kg wif anis ^_^


  

mase kenduri kawen tuh.. aku nih tibe2 kene jadi penyambut tetamu.. bagi2 kek kt org dtg.. perhhh.. penat giler... sakit teros tangan and kaki aku ...aku ni da la x knl sangat sedara2 aku ,.. yg datang tuh sumer knl aku. aku langsng x knl dorang .. bapak aku pon d jd penyambut tamu.. mcm kenduri anak dye plak.. sebok bukan main.. huhuhu.. anis plak boleh sedap2 tido kt dlm bilik nenek..!! majlis da abes.. baru dye bangun.. betuah betol!.. sampai juwk kl.. teros tido x bangun2.. penat sangat kononny! :p


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg