"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA


abes juwk paper! teros merayau2 !ni nama nye x sedar diri!!
ngah SPM still nk klua jenjalan!.. 
aku ni sepatot nye bawak anis ! tibe2 mamat nih yg ader.. aku angkut juwk la.. dri pada aku angkut aina.. baik aku angkot dye.. yg si anis unta ni plak main balik juwk. bukan nk balik same2~! siot !!
aku naik pening bawak mamat nih! melaung2 kt atas moto aku.. nyanyi lah... menjerit lah! booh gila.. penat aku nk layan.. abes sumer org tgok moto aku! wat malu muka juwk! >_<




yg ni pulak.. nanan kne tinggal.. ye lah.. dok sebok nan bf dye.. kiteorg malas nk la nk kaco..
. heishh...dengan hujan lebatnye.. kiteorg g skola naik kate be-3..

perh.. aku da lama x drive.. lag pon kate uh x der minyak.. patot la mama kasi aku bawak kate tuh! dengan taya pancit sikit.. but still boleh bawak... cool giler.. aku ingt kn bawak kate yg kecik juwk.. aleh2 mak ak bagi kunci kate sorento.. nasib baik la umah aku dekat nan skola. so no hal la bawak kate paper pon.. nasib baik dye x suro aku bawak lori dye tuh juwk.
thanks god! kalo x aku g skola ujan2.. ambik exam basah2! thank you mama!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg