"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

lelong - lelong !!


ni la dye org yg x der keje but tgah carik keje.. !!
biler da carik keje.. wat keje bukan2 pulak ! ape nk jadi lah! kalo mak aku nmpk.. msty dye sedih! haha

sepatotnye barang aku ader 3 kt situ.. kene tolak 1 sbb nk snap pict ni sumer... hehe.. kalo korunk nih bijaksana, yg mana aku punye?? ader 2 jenis!


malam ni best tau,.aku /anis /nida and cousin dyer  lepak umah nana.. biase la.. x der keje. kononnye nk study for spm la kn.. last2 mcm haram.. sumer x gune .. haha.. ok.. masing2 tengah x betul time nih.. biasa lah.. bosan. citer punye citer. tekelua la pasal anak haram. maklum lah.. tgah hangat pasal buang anak time tuh.. asik klua surat khaba jek. tibe2 nana bersuara ''ape perasaan korang biler korang dapat tau dalam perot korang tuh ader baby. haa. kirenye korang mengandung anak bf korang ! tp x nikah la.then parents korang tau. ''
aku : bunuh diri
nida : buat taubat nasuha 
aku : da x der guna nk betobat! da kantoi.. patot nye ko tobat mase befour main dengan bf ko !
nana : redho je ape yang jadi! lari rumah arh. ape lagi..
nida : bersiap sedia maki hamun ke neraka jahanam  
kiteorg pelik nan si anis ni.. diam je dari td.. macam pekak pon ader..
kiteorg dok pk2 mcm mana nk selesai kan masalah kalo TERJADI . 
aku : kau pulak anis.? aper ko buat kalo kene mcm tu?
anis : bersyukur . . .
dengan muka selamber dye jawab mcm tuh.. kiteorg agak bebal kejap biler denga jawapan dye! haha... orang lain siap nk bunuh diri. kau boleh nk besyukur.. lain lah anak tuh dalam nikah..
gelak punye gelak.. tak tido kiterorg 1 mlm .. anis2 .. ni kau punye pasal






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg