"Allah tiada Tuhan melainkan Dia Yang Hidup kekal lagi terus menerus mengurus makhluk Nya,tidak mengantuk dan tidak tidur.Kepunyaan Nya apa yang ada di langitdan di bumi.Siapakah yang dapat memberisyafaat disisi Allah tanpa izin Nya?Allah mengetahui apa-apa yang di hadapanmereka dan di belakang mereka, dan mereka tidak mengetahui apa-apa dari ilmu Allah melainkan apa yang dikendaki Nya.Kursi Allah meliputi langit dan bumi.Dam Allah tidak merasa berat memelihara keduanya, dan allahMaha Tinggi lagi Maha Besar."

come on NIDA !



SERONOK DAPAT BANTAL BESAR!

asal tgok gamba nih je. aku mesty teringat perangai pompuan nih.. 
ehem ehem.. jap2 .. nk citer la nih.. pada suuatu hari.. cehh... mcm nk baca buku story kids pulak.. huhu.. 
okok aku citer.. time tuh baru balik skola.. bisa la kan. penat2.. x tau nk buat aper.. kiteorg nih pegi skola sama2 . balik skola pon sama2 . biasa la.. sumer 4 org. moto 2 bijik.. mmg ngamngam lah kan.. 
sumer lepak terus kt umah aku.. dgn baju skola nye.. then DRAMA INDON TIME!! ...

time tuh citer CINTA KIRANA tengah hot.. so.. kiteorg pon x nk miss la kan.. tgah baring2 sumer.. huhu.. da mcm nangka busuk dowh.. da la x mandy lagi ngan baju skola sumer lepak.. poyo mcm penat sangat je kt skola tuh.. bukan blaja pon.. 

mase syok ngah melayan citer nih.. nida pon mula la klua kan suara dye yang bising tuh! 
''weyh!! mana remote? '' lol.. aku pon garu kepala lah!.. '' ish! mana la aku tau.. mak aku letak kat mana tah! '' dengan tepinga pinga dye carik remote! last2 jumpe '' haaaaa.. aku dah jumpe! korang sumer nih mata letak kt lutut! '' x boleh bela je pompuan nih.. pastuh memekak lagi.. WEYH... KENAPA TV NIH TAK ADER SUITABLE ?? aku mule2 blur. nana and anis mmg x denga lah.. dorang dah syok tengok citer tuh.. aku terus jerit.. SUITABLE??? SUBTITLE LAH SETAN!!! hahahhahahahahha... time tuh sumer terus gelak gila gila! aper la kau nih nida.. jauh lari bunyik nye tuh!..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pengikut

omg omg